Fandom

Science Wiki

Πατλάκη Κλεοπάτρα

64.235pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Πατλάκη Κλεοπάτρα

Television Presenter

Journalists-Patlaki-goog.jpg

Πατλάκη Κλεοπάτρα.

Ελληνίδα δημοσιογράφος, αρχισυντάκτρια και τηλεπαρουσιάστρια της Ελληνικής τηλεόρασης.

ΒιογραφίαEdit

Ikl.jpg Τηλεπαρουσιαστές Ikl.jpg
TV-02-goog.png:
της Ελλάδας
Καλλιτεχνική Ειδησεογραφία
Πολιτική Ειδησεγραφία

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη.

Την πρώτη της δημοσιογραφική ταυτότητα την απέκτησε στα 14της όταν κέρδισε σ έναν διαγωνισμό εφήβων.

Tο πρώτο της ρεπορτάζ έγινε την ίδια χρονιά στην εφημερίδα ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και είχε θέμα τη γέφυρα του Σταυρού.

Εχει εργαστεί στις εφημερίδες ΜΕΣΣΗΜΒΡΙΝΗ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ, έχει υπάρχει αρχισυντάκτρια σε free press εντυπα της πόλης όπως στον ΠΙΛΟΤΟ, ενώ αρθρογραφούσε στην ΠΑΡΑΛΛΑΞΗ και παράλληλα είχε συνεργασίες με το Close up και περιοδικά όπως το Madame Figaro ενώ είχε και τη διεύθυνση των γραφείων του περιοδικού Tv Ζαπιγκ στη Θεσσαλονίκη.

Εργάστηκε στα ραδιόφωνα Α 103, 88,5 και στον STAR FM 97,1 οπου εκφωνούσε σατιρικά δελτία ειδήσεων.

Ως διευθύντρια του ενημερωτικού τμήματος οργάνωσε και το site του σταθμού ενώ μαζί με τους Δημήτρη Σαράντο και Κατερίνα Καραβάτου έκαναν αίσθηση μέσα από το Star Morning Show στο οποίο είχε και την παραγωγή.

Στην τηλεόραση είχε εργαστεί ως αρχισυντάκτρια στην εκπομπή Viewmaster της ΕΤ 3 και ως κειμενογράφος στους ΑΜΑΝ.

Στην Αθήνα βρίσκεται στον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA από το 2004 παρουσιάζοντας αρχικά μαζι με τους Σαράντο και Κατερίνα Καραβάτου το πρωινό ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ και τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στην συμπαρουσίαση της εκπομπής ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ το μεσημέρι.

Από το 1991 είναι μέλος της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας Θράκης και της Ευρωπαϊκής Ενωσης Δημοσιογράφων.

ΥποσημειώσειςEdit

ΒιβλιογραφίαEdit

ΙστογραφίαEdit

Επίσης,

Also on Fandom

Random Wiki