FANDOM

UFO

UFO, ΑΤΙΑ

UFO-10-goog

UFO

UFO-airplane-01-goog

Αστροβιολογία
Εξωγήινη Ζωή
Εξωηλιακός Πλανήτης
UFO
Μετανθρωπισμός

Theories-Great-Filter-01-goog

Θεωρία Μεγάλου Φίλτρου

- Είναι υποθετικά εξωγήινα αντικείμενα.

ΕτυμολογίαEdit

Η ονομασία "UFO" αποτελεί τοαρκτικόλεξο της φράσης "Unidentified Flying Objects = Αγνώστου Ταυτότητας Άγνωστα Αντικείμενα (ΑΤΙΑ)".

ΕισαγωγήEdit

UFO-02-goog

"Πειστική" "φωτογράφηση" ενός καταπίπτοντος UFO

Η ονομασία "UFO" αναφέρεται σε αντικείμενα τα οποία εμφανίζονται στον ουράνιο θόλο ή μερικές φορές και στο διάστημα και δεν μπορούν να κατηγοριοποιηθούν ως γνωστά ανθρώπινα κατασκευάσματα ή ως αντίστοιχες δημιουργίες της Φύσης.

Τα ΑΤΙΑ έχουν συνδεθεί επί πολλά έτη με την ύπαρξη ευφυών όντων από άλλους πλανήτες και της σποραδικές επισκέψεις τους στην Γη.

Κατά την θεωρία αυτή, τα ΑΤΙΑ είναι τα μεταφορικά σκάφη (διαστημόπλοια) των εξωγήινων αυτών όντων από τον πλανήτη τους στον δικό μας και αλλού.

Έχουν αναφερθεί θεάσεις τέτοιων αντικειμένων σε όλο την Γη, όπως και στην Ελλάδα. Έχουν παράξενα σχήματα, μα τα περισσότερα τείνουν να υιοθετούν συχνότερα το σχήμα του δίσκου, ή του πούρου. Από αυτό ακριβώς το χαρακτηριστικό καθιερώθηκε διεθνώς να αναφερόμαστε σε τέτοιου είδους αντικείμενα και ως «[Ιπτάμενοι δίσκοι]».

Τα φώτα που συνήθως τα περιβάλουν, είναι πολύχρωμα και εκτυφλωτικά και κινούνται με ταχύτητες και εκτελούν ελιγμούς με τέτοιο θαυμαστό τρόπο που η σημερινή γήινη τεχνολογία αδυνατεί να αναπαράγει ή και να εξηγήσει ακόμα.

Αυτή η υπόθεση περί εξωγήινης επέμβασης, παραμένει αναπόδεικτη και μόνο μια εικασία, η επικρατέστερη μέσα στης πολλές που υπάρχουν και προσπαθούν να δώσουν μια εξήγηση στο φαινόμενο αυτό, που ανά χρονικές περιόδους στην ιστορία του ανθρώπου πραγματικά λαμβάνει διαστάσεις «επιδημίας».

Υποθέσεις ΠροέλευσηςEdit

UFO-03-goog

Οι εξωγήινοι των UFO παρακολουθούν τα πάντα στην Γη - "Πειστικότατη Φωτογραφική Απόδειξη (ή αλλιώς "τους πιάσαμε στα πράσα"

Υπάρχουν διάφορες υποθέσεις για την ταυτότητά τους.

  • Κάποιοι υποστηρίζουν ότι είναι εξωγήινης προέλευσης, ότι προέρχονται δηλαδή από άλλους πλανήτες.
  • Άλλοι υποστηρίζουν ότι οφείλονται σε ασυνήθιστα ή έκτακτα μετεωρολογικά φαινόμενα, όπως μετεωρίτες, κομήτες, φωτεινές κοσμικές αντανακλάσεις, αέρια βάλτων, σφαιρικοί κεραυνοί, παρά το γεγονός ότι δεν μπορούν επιστημονικά να το αποδείξουν.
  • Άλλοι ακόμη πιστεύουν ότι πρόκειται για μορφές ζωής προερχόμενες από άλλες διαστάσεις, με δυνατότητα υλοποίησης ή αφυλοποίησης κατά την επιθυμία τους με ένα είδος μετάπτωσης συχνότητας ή μήκος κύματος τέτοιο ώστε να γίνονται ορατοί στο ανθρώπινο οπτικό φάσμα .
  • Άλλοι ακόμη υποστηρίζουν ότι τα άγνωστα αυτά ιπτάμενα αντικείμενα είναι Γήινης προέλευσης και ότι πρόκειται για μηχανές που έχουν κατασκευαστεί από στρατιωτικούς ( από τις Ηνωμένες Πολιτείες ή την Ρωσία) για να εξασφαλίσουν μια τακτική υπεροχή επί των αντιπάλων τους.
  • Τέλος, άλλοι ισχυρίζονται ότι πρόκειται για ταξιδιώτες του χρόνου που προέρχονται από το μέλλον.

ΥποσημειώσειςEdit

ΒιβλιογραφίαEdit

ΙστογραφίαEdit

Ikl Κίνδυνοι ΧρήσηςIkl

Επίσης,

IonnKorr-System-00-goog

Ανακτήθηκε από το "http://el.science.wikia.com/wiki/UFO?oldid=212017".

Also on FANDOM

Random Wiki